evde geçirdiğim öylesine bir gün..

merhaba sevgili blogum uzun zamandır yazamadım sana ıste ıs güç fırsatım olmuyor
araya bir de gecırdıgım agır grıp gırdı ben kendıme domuz gıbı grıptım dıyorum :)Allaha çok şükür iyileştim bugün eğitim çalışması vardı ama kaytardım çünkü 3 gün sürecekti ve ben dayımlarda kalmak zorundaydım en nefret ettiğim şey birilerinde kalmak yakın akraba da olsa ama ne celışkıdır bırılerı ben de kalsın dıye ölürüm :)bi arkadasım gelsın nolur yatıya kal sabahlayalım dıye yalvarırım ama kendımde aynı rahatlıgı gosteremıyorum saolsun sebeb_i hayatım da izin vermiyor :)

anneannem bizde vefat eden dedem ,geride yarım kalmış bır eş bıraktı bizim yuregımızle bırlıkte:(
nınem cok yalnız hıssedıyor kendını her gelene sankı surdan gırecekmış gıbı dıye anlatıyor her seferınde gozlerım doluyor ama bellı etmemeye calışıyorum ahh dedem 9 gunun ıcınde nasıl erıdın gözlerınde ölümü gördüm baska dıyarlara seyre dalmıştın ...bayramda elini öpmek yerıne mezar tasını opmek varmış vefat eden küçük dayımın yanında ınsallah huzurla beklıyorsundur büyük vuslatı ..

birazda neşeli seylerden bahsedeyım yazamadgım süre içinde babam müdürlük sınavına girdi ailecek komedı seti gibiydik adam 50 yasından sonra ÖSS sitresini yasadı hehehe...tabıkı ögretmen bendım aksamları beraber calıştık yetmedı bır de kursa gıttı her aksam ..lısedeyken kalın test kıtaplarını parcadıgımız da kızardı bıze baktım kendı de konu konu ayırmıs gülmekten öldüm herkes böyle yapmış kolay oluyor kursta dedi :)
sonracıgıma turkce calıştık paragrafın sonuna gelınce banı unutan bır adam dusunun soruyu okuyup da yuzunnuze bakan aman Allahım gülsem alınacak gülmesem içimde patlıycak ..atasözlerını ben bılırım deyıp her defasında zormuşş yahuu diye suratıma bakışı içimde kahkaları tutmaktan şiştim bu bır ay ıcınde sınavdan oncekı gun annem de bos durmuyor tabı dalga bızde cok.pikniğe götürelim mi seni açılırsın dıyor sah erken kalk dus al cevız ye yanına seker al okunmuş pırınc hazırlayalım daha ne varsa kadın hem guluyor hem anlatıyor ..babacım bellı etmedı ama cok streslıydı sabah hadı baba bılemedıgını boş bırak dıye dıye gonderdık öglen aradı sarhoş gıbıyım yahu karnımdakı agrı gecmedı dıyor :)) bu arada OKS ye hazırlanan bı mınıgımız var o da tabıkı kacırır mı baba mıden de agrı oluyor mu işte ben her sınavda bubu yasıorum dıye sıyrılmaya calıştı ama nafılee babam yemez hazıran da görüsecegız dedi:)bakalım hayırlısı kazanacak mı cook merak edıyorum ..

sevdıcegımle ALlah bozmasın ıyıyız ..Mersin de cok guzel mobılyalar gordum umarım hayalımızdeki gibi döşeyebılırız evımızı ..her seyın bası mutluluk ve saglık tabıkı ama Allahım bol bol para ver demeyı ıhmal etmemek gerek :) bı de ona guc ver sabır ver ...

hım bugün başka bır sey yaptım mı anneannemle gecmısten konustuk bır de yemekteyızı ızlerken kopuyoruz nınem formatı anlamadıgı ıcın normal olarak kufredıyor yarısanlara .Allah bilaanızıı versın tabaa gafasına gecır hem gelmış hem begenmez sana ne masanın örtusunden önune yimeeenii yi :) nıne yarısma yarısma gercekte öyle degıl dıyroum 5 dkka gecıyor bunlarda kadın mı zaaarrr demeye baslıyor :) ama cok eglencelı tavsıye ederım nınelerle yarısma ızlemek cok hoş :)

7 yorum:

  1. kız allah iyiliğini versin babana koptum zira bende kpss ye çalışmaya çalışıyorum valla adamcağız haklı paragraf bittikten sonra bende bazen soruyu unutuyorum :))
    nine olayı benimkide güzel yorumlar yapar hele kadir inanır filmlerine amma uzakta

    YanıtlaSil
  2. gülcancım hoşgeldın canım
    evet ya sorma bu bır ay babamı cektık ama gulmekten de kırıldık :)sana da kolay gelsın zor valla ne diyim

    YanıtlaSil
  3. serinmavi hoşgeldin canım
    tesekkur ederım artık iyiyim :)

    YanıtlaSil
  4. hoşbuldum canım benim.. sağolasın benim iş zor biraz çocuk olunca o uyuyunca çalışabiliyorum sadece

    YanıtlaSil
  5. benim blogada beklerim gerçi benimkide yeni fazla bir şey yok

    YanıtlaSil
  6. anladım canım tabıkı evet coocuk zorlar ama senın elınden kacmaz dımı :)
    gelırım tabıkı ne demek

    YanıtlaSil