benim kocam bir melek ve de müge anlı :)

bugün izinliyim ve de evdeyim haliyle sabahın 8 bucugunda ayaktaydım insan yatar dınlenır dımı yokk ben benım kocam bır melek dıye komedı bı yarısmayı izlemek için kalktım :)

hehe:) dıorumkibizimkine sen de ilerde katılırsın bak ögren adam ne bıcım temızlıo ama hakkaten bugun yarısan bı adam vardı cok guzel temızlık yaptı ama malum cadı karılar her yerde toz buldu adamcagız mor mor oldu ama bı sey dıyemedı ..bı de hatıce dıye bı kadına esra diye ciroz bı kadın "şişmansın aa yanı sen mı guzelsın burda ben varken dedı "allahım o kadar guldumkı bızım bayanlrdakı kıskanclık kompleks baska kımsede yok ..
soraa atladım mügeye adlı vaka ya ilgilenıyorum hesabıı bi de ordakı avukatı dinliyorum adam nevı şahsına munhasır mübarek begenıyorum amcayı ..yazık olan kadına olmus bır kadın bagı ıle bogulup su kuyusuna atılmış ızlemıssınızdır belkı o gelın her seyı bıldıgı halde sakalamaya devam edıyor bazen arayayım suna bagırıp cagırayım dıorum annem karısma kızım dıor :) hehe sankı hazırım ya ..o gelenlerden bırı işledi muhtemelen cınayetı ve gızlıyor ..inşAllah bır an önce bulunur .ALlah korusun böyle bır olay basımıza gelecek olursa okuldan hocamız derdı zanlının uzerınde bir iz bırakmaya calısın ki katılınız bulunsun ..ne kötu ama ınsanız basımıza her sey gelebılır Allah muhafaza ..bir tırnak izi bir kıl parcası ya da bır diş izinden cözülebiliyor bu faili mechul vakalar ..


bugun yemeğe annem saolsun be cok sevdıgım için (!) bamya yapmış .Allahım gunah yazma ama sevmıyorum iğrenıyorum resmen ..ben de bagırdım reklamdakı kız gibi "YİNE Mİ BAMYAAAAA ..:):)
annem tabı hemen klasık sana bamya delısı bı koca olmalı ki biii gör bıdıbıdıbıdı ....babam hep alttan laf sokar gırıstı araya  ee zaiiiirrrrr sormustur neyı sever neyı sevmez hehehehe :) kıpkırmızı gecen bır surat hee ehuhuee sordum tabiiii  dıyen sırıtık bı surat ben :) zaten yıyemıodum ııce yemez oldum su ıctım bol bol :) annem yenı bır bulasık bezı ormus hemen dene bakıyım dıye elıme tutustrdu ama ben yemedımkiii yemekkkk ühühühühü ben nıye yıkıommm  :(((  senın ceyızıde oreeyımm bundan barııı dıo kadın dalga gecıor bıde dedım tek eksıgım bulaşık bezıydı şimdiiii ...yatak odamı aldık koyduk o kaldı :)ama şimdi hakkını yemıyım 15 16 tane banyo kesesi ödü kadınceiizz bol bol sürtünün hesabıı :) töbe est ...yaaa


işteee böyleeee şimdilik gunum böyle gecıor vukuat yok biizmki görevden geldi uyuyorrr ben de beklemedeyımm  netteyimmm ..........

2 yorum:

  1. :)) amann canım o programlara takılma zira kendimden biliyorum insanı bağımlı yapıyorlar amann diyim kendine dikkat et.. ben artık kapatıyorum yoksa senin nine gibi yorum falan yapıyorum kendi kendime..
    kızz bulmuşsunda bunuyorsun ohh mis gibi bamya yapan olsada yesek

    YanıtlaSil
  2. hehe.)
    aman canım bamya deme ben hiiç haz etmem koksna bıle dayanamıyorum :(
    evet fark ettim o bagımlıık potansıyelını kendım de bellı mı olur evımın kadını coocuklarımın anası olunca lazım olur :)

    YanıtlaSil