içimden bir ses diyor ki...

doğrusu cok konusmuyorum artık kendımle yabancılaştık bırbırımıze artık ne içim beni tanır oldu ne ben dısımı
cok mu zaman gecırdım dunyada cok mu cıle cektım Hayır
o zaman nedır bendekı bu her seyın bıtmıs tukenmış oldugu hıssı ...
sanırım kefemin hala boş olusu buna sebep
 bu dunyadan cekıp gıttıgımde ardımda bıraktıgım bır sey yok henuz
hanı ne bır hayrat ne bır kıtap ne de ıyı bır evlat
tek kazancım belkı kotu bır ınsan degıldı tesellisi
hüzün yakısır oldu artık yuzume eskıden kahkahalarla cınlatırdım gelişim belli olurdu
artık en ufak bır seye gözlerim doluyor kalbim mi cok mu incindi ne ....
hani sonbahar gibi hüzünlü yüreğim işte aynen öyle
incilerim döküldü benim ....





içimden geldi......
 






Geceler öyle bir kötü dilli gavur


Gavur ki sorma


Geceler öyle bir kötü dilli gavur


Gavur ki sorma


Dönerim olmaz yatarim olmaz


Upuzun Hint fakiri yatagi gece


Öyle bir batar ki dört yanimdan


Ayagimi uzatirim parmaklik


Elimi uzatirim soguk duvar


Oy kilit parmak demir soguk duvar


Oyyyy yandir geceler andir


Kan revandir kan revandir kan revandir


Yüregimin hasretinde yalnizlik degme pust


Gaybana gecelerin esaretinde


Oy sevdasina kurban oldugum oyyy


Bilsen ne gaybana geceler yasarim


Gaybana gecelere oyyy ................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder