dipteyim sondayım depresyondayım....

kara tren cıktı raydan asılıdır ellerim
ben acıyı sende tattım yarimcadır yüreğim ...


sebepsiz yere hüzünlüyüm aslında sebebi var ama bosver 
keske konusmadan anlaşabılsek dokunmadan sevebılseydık gormeden yasayabılseydık ASKı
olmaz mıydı 
hani bir siir var illa bıcak mı gereklı ölmak için gözler bıcak bakışlar kursun olamaz mı dıye 
bu gunlerde anladım kı asıl sılah sözler ..insanı en cok acı söz kırıyormus yüreğini titreten benım sevdıgım mı soyledı bunları bana dedırten o sözler 
bıcak yarasından betermış kotu soz anladım bır de sevgılının agzından cıkınca bır de yuksek sesle olunca ....
ben her seferınde ölüyorum 
sanırım artık tam bır depresyon vakasıyım 
oysa cok farklıydı hersey yanıdaydım güzeldi mutluydum ben ama neden sımdı mutsuzum 
hep sana sordugum ne degıstı 
 hiç birsey dersın ama öyle demez o sözler
 sen gittin yaa kalbımden de gıttın demek mıydı 
bılmıyorum 
sanırım artıktam bır depresyon vakasıyım .....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder